Selamat Datang ke Keranda Mayat Hitam Blog


Gaji bekerja tak cukup? Mari cuba parttime Online Business. Bimbingan akan diberikan hanya di Bank Rakyat.net

Assalamualaikum dan Salam Ukhwah buat kawan-kawan dan pembaca yang sudi melawat blog ini. Blog ini merupakan satu lagi penulisan Greatanite Group yang bertujuan untuk menyebarkan sedikit ilmu dan nasihat kepada para pembaca dalam memanfaatkan kesempatan information teknologi ini.

ALAM KUBUR - TITIAN SIRAT - SYURGA


Secara umumnya, blog ini akan saya isi dengan kisah-kisah tentang alam yang telah dan akan kita lalui yang mana kisah-kisah ini amat luar biasa pada pengetahuan logik kita. Mungkin terselit juga kisah semasa hayat manusia di atas BUMI ALLAH ini namun begitu sukar untuk dipercayai oleh akal waras manusia. Hanya IMAN yang dapat meyakinkan kita untuk mempercayai perkara-perkara yang ajaib ini serta perkara-perkara yang ghaib seperti Hari Kiamat dan Hari Akhirat.

HARI KIAMAT - MAHSYAR - NERAKA

Dengan adanya sedikit maklumat ini, di harap para pembaca dapat mengambil sedikit iktibar tentang matlamat sebenar kehidupan manusia di atas bumi ini. Dengan gerunnya mendengar kisah-kisah ini, diharap dapat mendatangkan rasa TAKUT kita pada ALLAH SWT. Jika nak dibandingkan dengan apa yang diceritakan di dalam blog ini, mungkin gambaran sebenar alam ghaib tidak bolehlah dibayangkan oleh fikiran manusia. Mungkin kisah ini hanya gambaran relatif terdekat yang boleh digambarkan oleh fikiran manusia. Sesungguhnya Allah lah yang lebih Maha Mengetahui lagi Bijaksana atas apa yang Dia ciptakan. Saya hanya menyampai sedikit ilmu yang ada sedikit terpahat di dada yang lemah ini.



0 comments:

Catat Ulasan